wtorek, 4 grudnia 2018

Kalendarz adwentowy 2018

Nie planowałam w tym roku nowego projektu kalendarza adwentowego, ale gdy zobaczyłam gdzieś zdjęcie wieszaka na klucze, gdzie między kluczami powieszone były domki ze sklejki, nagle poczułam się jak Dobromir, wena przyszła i nie było wyjścia - narysowałam :)
Jest w całości oklejony papierami Craft o'Clock, które są bardzo stonowane i pastelowe, ale jako, że kalendarz otrzymała moja lubiąca róż dziesięciolatka, postanowiłam ożywić domki dachami pomalowanymi farbami akrylowymi o intensywnych kolorach.
Kalendarz jest prototypem, te które są dostępne w Scrapku nieco się od niego różnią - mają wsuwane domki.




    

     

3 komentarze:

  1. cudnie skontrastowałaś papiery z kolorem farb :) całość dzięki temu nabrała lekkości i takiej dziewczęcej frywolności <3

    OdpowiedzUsuń