wtorek, 1 listopada 2016

Dla listopadowego jubilata

Już dawno nie tworzyłam z taką przyjemnością, wstałam wcześnie, wszyscy spali, a ja mogłam spokojnie sobie kolorować, ciąć i kleić...:)
Dawno też nie używałam tak ciemnej gamy kolorystycznej, ale jako, że kartka powstała dla 60 letniego jubilata, wielbiciela i pasjonata ogrodnictwa, użyłam stonowanych kolorów.

Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze i liczne odwiedziny, pozdrawiam Was ciepło.






PS. Jeśli spodobała Wam się tekturka, możecie nabyć ją TU :)

15 komentarzy:

  1. Idealnie wpasowałaś się w ogrodowe klimaty, śliczna ta karteczka :) Fajnie wyglądają te wystające listki i zawijasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) Tekturka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Kolorki idealne 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka. Fajnie wyszło z ciemnymi kolorami chociaż sama wolę jednak jasne kolorki :)
    Zapraszam do mnie ;) miło będzie jeśli zaglądniesz i zostawisz ślad po sobie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Bardzo fajne zestawienie kartki i roślinki w środku, takiej "żywej", jak dopiero co zasadzonej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna!!! Bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, bardzo podoba mi się kolorystyka całości i to jak ładnie pokolorowałaś tekturkę! Czuć w niej tchnienie jesieni!

    Zapraszam serdecznie na candy: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2016/11/candy-z-okazji-100-posta-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie - i trochę szarości listopada, i kwiatek dla jubilata - ślicznie wszystko połączyłaś :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie ujęły mnie te niebieskie kwiatuszki! Dają wiele uroku!

    OdpowiedzUsuń