poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zawieszka

Dziś chciałam pochwalić się moją pierwszą zawieszką.
 Jako , że bardzo lubię kolor niebieski, zgłaszam ją na wyzwanie Scrapowego Pasa Startowego - Pokochałam Chabry, no i jako, że jest to zawieszka na Wyzwanie sierpniowe Digital Paper by Janet.
Oraz na wyzwanie Blog Przyda Się - wyzwanie 1 z tekturką 
i 123 Scrapuj Ty - Wyzwanie z Tagiem
Tekturowy ozdobnik, którego użyłam, można kupić w Scrapku.

.


 Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednimi kartkami, jest mi bardzo miło, że podobają się i obdarowanym osobom, i Wam.

Awers



Rewers


11 komentarzy:

  1. Śliczne obie zawieszki, choc pierwsza u mnie pierwsze miejsce ma;) A ja też lubię bardzo kolor niebieski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję OriBello :)
      Już nadrobiłam niedopatrzenie - to jest jedna zawieszka, pokazałam jej obie strony.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna i pomysłowa zawieszka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT Przyda się

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł !!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są świetne, ale pierwsza z motylkiem jest najlepsza! Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Az trudno się zdecydowac, która strona podoba mi się bardziej :)
    Pozdrawiamy i dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i bardzo pomysłowa! dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Ogromnie dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ śliczne, mnie urzekła druga przede wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń