wtorek, 18 czerwca 2013

Z wiatrakiem

Tę kartkę przygotowałam na wyzwanie Artimeno - temat pogodnego nieba.
Użyłam min. grafik z Digital Stamp Design.
Obrazek pomalowałam akwarelami i pomyśleć, że po mękach na lekcjach plastyki w szkole podstawowej zraziłam się do nich na tyle lat, a przecież malowanie nimi to sama przyjemność.
Wiatrak jest wycięty z tektury, grafika wydrukowana na papierze wizytówkowym i także pomalowana.
 Skrzydła pomalowałam również akwarelami, dało to fajny efekt starych desek. 



 

9 komentarzy:

  1. Piękna kartka w idealnym sielskim klimacie, ten wiatrak trójwymiarowy jest cudny!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Wiatrak wyszedł rewelacyjnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest CUDOWNA :) Wiatrak w trójwymiarze rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rustical! Lubie takie klimaty, bo wieś to maja bajka!
    Na pierwszy rzut oka wydaje się, że stempelki pomalowane markerami czy innymi stricte scrapowymi gadżetami, a tu się okazuje, że to akwarele. Fantastycznie!
    Dziękuję, że bawisz się razem z Artimeno! I życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm.....normalnie, czuje wiatr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej! Coś pięknego!....a ja nie zamówiłam wiatraczka :(

    OdpowiedzUsuń