wtorek, 11 sierpnia 2020

Diorama - stary dom

  Cześć :)

Ramka ze sklejki bardzo długo czekała na ozdobienie, pomysłów było dużo, tylko wiadomo, zawsze coś  innego było do roboty... :)

Jak już chyba zauważyliście, uwielbiam świat miniatur i tym razem postanowiłam zrobić coś z tej kategorii.

W ruch poszły nożyczki, linijka, skalpel i beermata. Oraz oczywiście tekturki :)

Wykorzystałam również masę strukturalną i farby akrylowe, by uzyskać efekt starej elewacji. Jeśli chcecie szybkiego efektu, możecie użyć gotowej pasty, np z efektem piaskowca.

Miniatury zrobiłam z materiałów ogólnie dostępnych :)

Doniczki są z papieru wizytówkowego, stary zlew zrobiłam z połowy korka z butelki po wodzie mineralnej, beermaty oraz wycisków z masy plastycznej. Kran jest z drutu miedzianego. Kwiaty "pożyczyłam" z ozdoby świątecznej.







Użyte produkty:

    

     

      


Pozdrawiam :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz